مسمومیت با نوشیدن شیر در مدرسه - تیک

تیک ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۰

مسمومیت با نوشیدن شیر در مدرسه

صبح امروز 18 دانش آموز در چادگان استان اصفهان با نوشیدن شیر مدرسه مسموم و چند ساعتی در بیمارستان بستری شدند. رییس شبکه بهداشت و درمان چادگان گفت: به نظر می رسد علت مسمومیت، نوشیدن شیرهای توزیعی در مدرسه باشد، اما برای اطمینان بیشتر نمونه های شیر برای بررسی به آزمایشگاه ارسال شده است. گفته می شود چند روز پیش هم نظیر این اتفاق افتاده بود. *میزان ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)