علم پزشکی و سیزده بدر - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۰:۲۳

علم پزشکی و سیزده بدر

تقریبا اغلب شهروندان و خانواده های ایرانی بنا بر یک عرف قدیمی در روز 13فروردین، برای تفرج و گردش و معمولا به صورت دسته جمعی به دامن طبیعت می روند که این رفتن به طبیعت رفتاری پسندیده است و از منظر علم پزشکی هم برای حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روانی مفید است و هم به عنوان نوعی درمان بنام 'اکوتراپی' برای مقابله با برخی بیماری ها مانند افسردگی به مبتلایان توصیه می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)