بزرگداشت سعدی در ویتنام برگزار شد - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۶

بزرگداشت سعدی در ویتنام برگزار شد

معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی در نشست بزرگداشت مقام سعدی در پایتخت ویتنام، به نگاه انسان دوستانه سعدی و اهمیت او به مقوله هایی همچون احترام به والدین، شأن و منزلت علم و آموزه های اخلاقی پرداخت. به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش رسیده، دکتر رضامراد صحرایی که به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در ویتنام برای شرکت در نشست بزرگداشت مقام سعدی و همچنین رونمایی یک شماره از مجله تخصصی آکادمی ملی علوم انسانی و اجتماعی کشور ویتنام، به هانوی، پایتخت این کشور سفر کرده بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)