جهش بهاری مصرف برق ایران متوقف شد - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۵

جهش بهاری مصرف برق ایران متوقف شد

به گزارش بی باک، خرداد ماه سال جاری در چندین نوبت پیک مصرف برق ایران شکسته شد به طوری که متوسط مصرف برق در روزهای پایانی بهار تا مرز 50 هزار مگاوات افزایش یافت. با این وجود پس از ثبت رکوردهای متعدد پیک مصرف برق در خرداد ماه سال جاری در نخستین روزهای فصل تابستان پیک مصرف برق کشور موقتا فروکش کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)