ایستگاه پمپاژ نیله خرم آباد ماه آینده افتتاح می شود / اشتغال زایی برای 125 نفر - میرملاس نیوز

میرملاس نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۲

ایستگاه پمپاژ نیله خرم آباد ماه آینده افتتاح می شود / اشتغال زایی برای 125 ...

هوشنگ بازوند استاندار لرستان در بازدیداز ایستگاه پمپاژنیله ریمله که ایرج عبدی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی او را همراهی می کرد با بیان این مطلب اظهار داشت : هدف از اجرای کامل ایستگاه پمپاژ نیله تامین آب کشاورزی 250 هکتار از اراضی روستاهای برالیکه ، سیل میش [...] ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)