آمریکا و سازمان ملل حادثه تهران را محکوم کردند - عصر ایران

عصر ایران ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۲۱:۳۷

آمریکا و سازمان ملل حادثه تهران را محکوم کردند

وزیر خارجه آمریکا و دبیر کل سازمان ملل وقوع انفجار و تیراندازی تروریستی در تهران را محکوم کردند. به گزارش فارس، وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای حملات تروریستی در تهران را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: ایالات متحده حملات تروریستی امروز در تهران را محکوم می کند. وزارت خارجه آمریکا افزود: تسلیت خود به قربانیان و خانواده های آن ها را ابراز کرده و برای مردم ایران دعا می کنیم. شرارت تروریسم هیچ جایی در دنیای آرام و متمدن ندارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)