تنابنده: به پایتخت 5 امیدواریم - رویش

رویش ۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۸

تنابنده: به پایتخت 5 امیدواریم

پنجشنبه ، 18 تیر 1394 ، 11:06 بازیگر نقش نقی معمولی گفت: سریال پایتخت همچنان ظرفیت دراماتیکی برای ادامه دار شدن را دارد و در صورت اصرار مردم و حمایت سازمان می توان به تولید پایتخت5 امیدوار بود. به گزارش رویش نیوز به نقل از تسنیم، محسن تنابنده بازیگر و سرپرست نویسندگان سریال پایتخت گفت: مخاطب فقط اثر را در قاب تلویزیون می بییند و توقع دارد تا با اثری با کیفیت روبرو شود. او مسئولیتی در قبال محدودیت ها و فشار کاری ما ندارد و ما مسئولیم در هر شرایط به خواسته و نیاز مخاطب پاسخ شایسته بدهیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)