هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان به تیم ملوان بندرانزلی پیوست. - ایفنام

ایفنام ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۸

هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان به تیم ملوان بندرانزلی پیوست.

به گزارش ایفنام ، سروش سعیدی به دلیل گذراندن خدمت سربازی خود امروز به باشگاه ملوان رفت و پس از مذاکره با مسئولان این باشگاه قرار شد که سربازی خود را در این باشگاه بگذارند. سعیدی قرار است از فردا در تمرین تیم ملوان شرکت کند. او فصل گذشته بازیکن تیم فولاد خوزستان بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)