دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسکانیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۹

سرباز فولاد به ملوان رفت

دوشنبه - 1394/04/22 - 13:07:55 بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان که برای فصل پانزدهم علاقه ای به حضور در اهواز نداشت و مشکل خدمت سربازی هم داشت پس از توافق با مالک جدید ملوان به انزلی رفت. به گزارش ایسکانیوز، شهاب کرمی بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان برای گذراندن دوران سربازی خود به تیم ملوان ملحق شد. وی قرار است از امروز در تمرینات قوی سپید حاضر شود.گفتنی است کرمی قراردادش را در هیات فوتبال استان انزلی به ثبت خواهد رساند. 603/602 ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)