به مسئولین بگویید 3 ماه است حقوق نگرفته ایم! - شیرازه

شیرازه ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۲۳:۵۲

به مسئولین بگویید 3 ماه است حقوق نگرفته ایم!

ماه رمضان یک هفته دیگه تمام میشود هر طوره سر می کنیم اگه زحمتی نیست به مسئولین بگویید 3 ماه است حقوق نگرفته ایم جواب زن و بچه هایمان را دیگر نمی دانیم چه بدهیم! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)