دو اولویت مهم مجلس پس از مذاکرات هسته ای - فرهیختگان

فرهیختگان ۱۳۹۴/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۵

دو اولویت مهم مجلس پس از مذاکرات هسته ای

رئیس مجلس شورای اسلامی، حل مسائل اقتصادی در داخل و توجه به همگرایی داخلی را دو اولویت مهم مجلس در ارتباط با مذاکرات هسته ای خواند. به گزارش فرهیختگان آنلاین(FDN.IR)، علی لاریجانی صبح امروز و در حاشیه نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی تهران، در گفت وگو با رسانه ملی و در پاسخ به سؤالی درباره اولویت مجلس بعد از جمع بندی مذاکرات هسته ای اظهار داشت: دو اولویت مهم داخلی، در خصوص مذاکرات هسته ای در دستور کار مجلس قرار دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)