تغییر اولویت وزارت امور خارجه به سمت دیپلماسی اقتصادی - تهران نیوز

تهران نیوز ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۹

تغییر اولویت وزارت امور خارجه به سمت دیپلماسی اقتصادی

به گزارش تهران نیوز ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با رادیو در خصوص هفته دولت با اشاره به روز ازدواج و آرزوی سعادت و خوشبختی و آرامش برای جوانان، در خصوص وضعیت تأهل شاغلین در دستگاه دیپلماسی گفت: اکثر همکاران ما در دستگاه دیپلماسی متاهل هستند و اساسا یکی از مقررات وزارت خارجه برای رفتن به ماموریت برای همکاران مرد و خانم، متاهل بودن است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)