اختصاص 14 میلیارد تومان به مدیریت بحران خراسان جنوبی - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۰۰:۲۲

اختصاص 14 میلیارد تومان به مدیریت بحران خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: در سال جاری برای حوزه مدیریت بحران مبلغ 14 میلیارد تومان تصویب شد و با پیگیری های که انجام شد به زودی این مبلغ اختصاص پیدا می کند که باید در نقاط حادثه خیز استان هزینه شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)