توقیف پژو پارس با خلافی بیش از 18 میلیون ریال - دولت بهار

دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۵

توقیف پژو پارس با خلافی بیش از 18 میلیون ریال

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس پلیس راه جنوبی فارس گفت: ماموران پلیس راه فراشبند یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس را به علت ارتکاب تخلفات حادثه ساز متوقف کردند. سرهنگ "محمد حسین گودرزی" ادامه داد: در بررسی از سوابق این خودرو مشخص شد دارای 18 میلیون و 500 هزار ریال خلافی و جریمه پرداخت نشده است. وی افزود: بر اساس قانون خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)