تعدادی از نیروهای نظامی امارات دریمن اسیر شدند - شفقنا

شفقنا ۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۴

تعدادی از نیروهای نظامی امارات دریمن اسیر شدند

شفقنا -پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز شنبه از اسارات تعدادی از نیروهای نظامی امارات در جریان حمله به شهر عدن خبر داد. به گزراش شفقنا از ایرنا،این پایگاه خبری افزود: ارتش یمن توانست بعضی از نظامیان اماراتی را که در حمله به شهر عدن به کمک عربستان سعودی آمده بودند را به اسارت گرفته و برخی از آنها را به هلاکت برسانند که امارات حداقل به کشته شدن دو نیروی خود در عدن اعتراف کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)