علت فراخوان سفیر بحرین از تهران از نگاه معاون وزیرخارجه - صدای ایران

صدای ایران ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۶

علت فراخوان سفیر بحرین از تهران از نگاه معاون وزیرخارجه

معاون پارلمانی وزیر امورخارجه فراخوان سفیر بحرین توسط کشور متبوع را برای پاره ای از مشورت ها دانست و گفت: این به معنای قطع یا کاهش رابطه نیست. حسن قشقاوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همواره این موضوعات در عرصه دیپلماتیک اتفاق می افتد مخصوصا این که آن ها گفته اند که برای پاره ای از مشورت ها سفیر را احضار کرده اند که این به معنای انقطاع یا کاهش در سطح روابط نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)