تا کنون غرامتی طلب نکرده ایم - خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ۱۸:۲۹

تا کنون غرامتی طلب نکرده ایم

خبرگزاری تسنیم:گفت: تا کنون هیچ یک از ارگانهای دولتی و فضایی و مسوولان مربوطه دادخواست غرامت به کشور فرانسه نداده اند،در حالی که طی این سال ها 175 نفر از قربانیان این حادثه جان خود را از دست داده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)