پوزش پلیس بوشهر از مردم - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۷

پوزش پلیس بوشهر از مردم

بوشهر- ایرنا - روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر درپی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر سنگ پرانی ماموران یگان ویژه به سمت تماشاگران در استادیوم شهر جم و در پایان مسابقه تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم از مردم این شهر عذرخواهی کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)