نخستین قربانی امسال بازی با مواد محترقه - برگزیده ها

برگزیده ها ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۶

نخستین قربانی امسال بازی با مواد محترقه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: جوان 17 ساله اراکی نخستین قربانی بازی با مواد محترقه در این شهرستان شد. حسین سرمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جوان روز گذشته در شهرک قایم اراک در حال بازی با یک نارنجک دست ساز بود که بر اثر انفجار نارنجک مجروح و توسط ماموران اورژانس به بیمارستان انتقال یافت. وی بیان کرد: این جوان علاوه بر سوختگی عمیق صورت، از ناحیه دست و چشم نیز دچار مصدومیت شد که بنا به اظهارات تیم پزشکی احتمال تخلیه یکی از چشم ها و قطع دست وی وجود دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)