نظارت بر مقررات فنی وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی به سازمان استاندارد محول می شود - خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری تسنیم ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۴

نظارت بر مقررات فنی وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی به سازمان استاندارد ...

معاون نظارت بر اجرای سازمان استاندارد گفت: براساس قانون جدید، وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی باید تمام کارها و مقررات فنی خود را به استاندارد تبدیل و اجرا و نظارت بر دستگاه ها برعهده سازمان استاندارد است که نتیجه را به رئیس جمهور گزارش می دهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)