درویش: داور سه امتیاز را از ما گرفت - طوفان زرد

طوفان زرد ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۴

درویش: داور سه امتیاز را از ما گرفت

مدیرعامل تیم سایپا می گوید در حالی که تیمش می توانست برنده از زمین خارج شود با یک پنالتی نادرست تنها یک امتیاز نصیبشان شد. به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، پس از دیدار تیم های سایپا و سپاهان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید رضا درویش مدیرعامل نارنجی پوشان درباره بازی به صحبت پرداخت. او گفت: بازی خوبی بود اما ظاهرا مشکلات داوری از ما دست نمی کشد و در حالی که برنده بودیم با نظری که داور داد باز هم سه امتیاز از ما گرفته شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)