تهدید مخابرات توسط وزارت ارتباطات جواب داد - صدای ایران

صدای ایران ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۰۰:۳۳

تهدید مخابرات توسط وزارت ارتباطات جواب داد

در حالی که عصر امروز (پنجشنبه) شرکت ارتباطات زیرساخت اطلاعیه ای صادر و اعلام کرد از بامداد جمعه محدودیت هایی در مکالمات بین الملل و خدمات اینترنتی مخابرات در برخی استان ها اعمال می شود، حالا با درخواست مخابرات برای به تعویق افتادن این محدودیت موافقت شده است. به گزارش صدای ایران ، عصر امروز پنجشنبه شرکت ارتباطات زیرساخت این اطلاعیه را صادر کرد: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)