پیام رسان کوپنی! - فرادید

فرادید ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۱

پیام رسان کوپنی!

اگر هنوز اول انقلاب بود حرف این مسوول محترم را این طور استنباط می کردم که پیام رسان ما را هم کوپنی کنید و تنگ مرغ و گوشت و تخم مرغ بین خانوار ها تقسیم کنید. آن ایام هرکس جنسی روی دستش می ماند با بقال محل یا تعاونی ادارات تبانی می کرد و بنجلش را به اسم سهمیه و کوپن به خلق الله می انداخت. ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)