افزایش شمار فوتی های قارچ های سمی به 18 نفر - روزنامه ابتکار

روزنامه ابتکار ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۰:۳۷

افزایش شمار فوتی های قارچ های سمی به 18 نفر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش آمار فوتی های مصرف قارچ های سمی به 18 نفر خبر داد. به گزارش میزان، مجتبی خالدی گفت: براساس آخرین اخبار 18 نفر از هموطنان به دلیل مصرف قارچ های خودروی فوت کرده اند. وی افزود: در شبانه روز سه شنبه شمار مسمومان در شهرستان شیراز افزایش پیدا کرده است و طبق آمار موجود 34 نفر به بیمارستان مراجعه کره اند که 12 نفر آن ها بستری شده اند. خالدی ادامه داد:1500 گونه قارچ داریم که 100 گونه کلاهک دار و 50 گونه سمی هستند که از این تعداد 6 گروه بسیار خطر ناک هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)