تنها یک میلیون نفر از تلگرام مهاجرت کردند - ایران آنلاین

ایران آنلاین ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۵

تنها یک میلیون نفر از تلگرام مهاجرت کردند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نشست دیروز کمیسیون های امنیت ملی، اقتصادی و صنایع و معادن مجلس با وزارت ارتباطات و مدیران پیام رسان های داخلی، در خصوص آمار استفاده از پیام رسان های داخلی توسط مردم گفت: بعد از فرآیند مهاجرت، یک میلیون نفر کلا تلگرام را حذف کرده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)