ساوتهمپتون در گام دوم لغزید/اورتون اولین برد را دشت کرد - دولت بهار

دولت بهار ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۸:۴۵

ساوتهمپتون در گام دوم لغزید/اورتون اولین برد را دشت کرد

فارس نوشت: در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16 و 15 دقیقه ساوتهمپتون به مصاف اورتون رفت و با 3 گل در خانه مغلوب میهمان خود شد. ساوتهمپتون صفر - اورتون 3 گل های بازی را 2 گل روملو لوکاکو در دقایق 22 و 45، بارکلی در دقیقه 84 وارد دروازه میزبان کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)