درخشان: دست پرسپولیس خالی بود - نوای رودبار

نوای رودبار ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۲:۵۲

درخشان: دست پرسپولیس خالی بود

(اخبار جدید رسانه ها) ایسنا: حمید درخشان درباره ی شکست پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به نایب قهرمانی این مسابقات بیان کرد: پرسپولیس بازی خوبی کرد و آنجه در توان داشت را گذاشت. این تیم با توجه به داشته ها و نداشته هایش، آنچه را که می توانست انجام داد. باید اذعان داشت که پرسپولیس دستش خالی بود و با این شرایط تا اینجا هم که رسیده، کار بزرگی انجام داده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)