بهره برداری از 2 پروژه عمرانی در شهر فراغی کلاله آغاز شد - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۹:۳۴

بهره برداری از 2 پروژه عمرانی در شهر فراغی کلاله آغاز شد

کلاله - گنبدکاووس - ایرنا - به مناسبت هفته دولت و در مراسمی با حضورفرماندار و جمعی ازمسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان کلاله، بهره برداری از دو پروژه عمرانی در شهر فراغی این شهرستان آغاز شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)