هادی:هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم - ورزش 3

ورزش 3 ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۳

هادی:هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم

نماینده وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در رقابت های قهرمانی جهان گفت: هیچ یک از حریفان را در رقابت های جهانی برای خودم بزرگ نمی کنم و از سوی دیگر هیچ یک از آنان را نیز دستکم نمی گیرم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)