وزیر خارجه عربستان: توافق هسته ای ایران در ایجاد امنیت و ثبات در منطقه سهیم خواهد بود - نواندیش

نواندیش ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۵

وزیر خارجه عربستان: توافق هسته ای ایران در ایجاد امنیت و ثبات در منطقه ...

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، عادل الجبیر روز جمعه در پایان نشست رئیس جمهوری آمریکا با ملک سلمان پادشاه عربستان، در یک کنفرانس مطبوعاتی در واشنگتن گفت: اوباما به ملک سلمان اطمینان داده که این توافق، ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای بازمی دارد. جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده که فعالیت های هسته ای صلح آمیز دارد و در دکترین نظامی خود سلاح هسته ای هیچ جایگاهی ندارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)