سوال های صادق زیباکلام از اصولگرایان - نواندیش

نواندیش ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۷:۰۷

سوال های صادق زیباکلام از اصولگرایان

آیا عملکرد صداوسیما یا برخی دستگاه های همسو با آن، حسب قانون اساسی است؟ آیا قانون اساسی اجازه داده است که تنها یک اقلیت حدود 10تا 20درصدی همه کاره در سازمانی باشد که بودجه عمومی مصرف می کند؟ و مقابل، اکثریت 80درصدی هیچ حق مشخصی در آن نداشته باشد؟ صادق زیباکلام در یادداشتی در روزنامه آرمان امروز نوشت: آن چه رئیس جمهور در وزارت ارتباطات بیان کرد، سخنان درستی بود اما مانند بیان حقایق، به مذاق عده ای خوش نیامد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)