جام قهرمانی لیگ دو و میدانی بانوان خوزستان به ایذه رسید - خوزنیوز

خوزنیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۰:۲۷

جام قهرمانی لیگ دو و میدانی بانوان خوزستان به ایذه رسید

تیم ایذه مقام قهرمانی رقابت های لیگ دو و میدانی بانوان خوزستان را به خود اختصاص داد. سعید پویا، دبیر هیات دو و میدانی استان در گفت و گو با ایسنا منطقه خوزستان، اظهار کرد: این رقابت ها روز جمعه به مناسب دهه فجر در پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که تیم ایذه در مجموع سه مرحله مسابقات با 244 امتیاز قهرمان شد، مدرسه دوومیدانی ایران با کسب 169 امتیاز عنوان دوم را به دست آورد و ماهشهر با 130 امتیاز مقام سوم را کسب کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)