3 هزار هکتار اراضی سربیشه مجهز به آبیاری نوین است - جماران

جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۳

3 هزار هکتار اراضی سربیشه مجهز به آبیاری نوین است

به گزارش ایرنا مریم جوادی بایگی روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح آبیاری کم فشار که با حضور معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این شهرستان برگزار شد افزود: با توجه به خشکسالی های دهه اخیر برای جلوگیری از مصرف بی رویه آب، افزایش راندمان آبیاری و افزایش بهره روی آب از سامانه های نوین آبیاری شامل آبیاری کم فشار و تحت فشار استفاده می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)