منصوریان: بازی یازده دقیقه توقف داشت - همسو نیوز

همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۴۹

منصوریان: بازی یازده دقیقه توقف داشت

سرمربی تیم ذوب آهن می گوید در لیگ ایران ، بازی ها بسیار متوقف می شود و این مسئله از زمان بازی کم می کند. به گزارش خبرگزاری همسو، علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن پس از تساوی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: پیش بینی مان درست از آب درآمد و مثل نفت مسجد سلیمان تیم هایی که به اینجا می آیند در دفاع مستحکم بازی می کنند. ما باید تلاش کنیم تا در دقایق اول به گل برسیم. در لیگ ما، بازی ها بسیار متوقف می شود و به همین دلیل زمان فوتبال خیلی کم است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)