حامد کرزای: خواستار صلح میان حکومت و طالبان هستیم - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۱:۳۵

حامد کرزای: خواستار صلح میان حکومت و طالبان هستیم

خبرگزاری مهر: حامد کرزای رئیس جمهوری پیشین افغانستان که در نشست مسکو میان نمایندگان کشورش با هیأت طالبان در پایتخت روسیه شرکت کرده است، در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد: تمام سیاسیون حاضر در نشست کنونی در مسکو نه به عنوان نمایندگان حکومت بلکه به عنوان شهروندان افغانستان در این نشست شرکت کرده اند. رئیس جمهوری پیشین افغانستان در این خصوص ادامه داد: ما به عنوان شهروندان افغانستان خواستار صلح میان حکومت و گروه طالبان هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)