خشم و فریاد مدیر پرسپولیس روی آنتن زنده نود! - منجیل خبر

منجیل خبر ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۰:۲۳

خشم و فریاد مدیر پرسپولیس روی آنتن زنده نود!

دوشنبه 22 بهمن 1397 – 23:57 994 اختصاصی | ایرج عرب با حضور بر روی آنتن زنده برنامۀ نود نسبت به مسائل رخ داده در دیدار برابر فولاد خوزستان شکایات خود را مطرح کرد. به گزارش منجیل خبر به نقل از ورزش 11 – مسئله برد و باخت مطرح نیست، مسئله اصلی حواشی رخ داده است! در جلسۀ هماهنگی که در حضور تمام نهادها شکل گرفت، تصمیم بر برگزاری این دیدار گرفته شد! اما بله یکباره به ما پیشنهاد جابجایی این دیدار داده شد، ما خواستیم که این دیدار یا لغو شود یا بازی طبق قرار قبلی برگزار شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)