برگزاری جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی، اردیبهشت 98 در کرمانشاه - موج

موج ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۷:۴۳

برگزاری جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی، اردیبهشت 98 در کرمانشاه

جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی اردیبهشت ماه سال آینده در کرمانشاه برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند در اولین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی به میزبانی کرمانشاه، بر برگزاری هر چه باشکوه تر این جشنواره تأکید کرد و افزود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)