برپایی بیمارستان 50 تختخوابی صحرایی در حمیدیه - خوزنیوز

خوزنیوز ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۰:۰۴

برپایی بیمارستان 50 تختخوابی صحرایی در حمیدیه

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از برپایی یک بیمارستان صحرایی از سوی استان کردستان برای امدادرسانی به سیل زدگان خبر داد. دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: این بیمارستان 50 تختخوابی صحرایی از سوی استان کردستان با 20 نیروی پزشکی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در خوزستان برپا شده است. وی افزود: فعالیت این بیمارستان در حمیدیه است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)