کمپینی برای حمایت از عادل؛ اس ام اس به 120 - آی اسپورت

آی اسپورت ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۸

کمپینی برای حمایت از عادل؛ اس ام اس به 120

آی اسپورت – با وجود جمع شدن دکورهای برنامه 90 از استودیوی این برنامه و اعلام های رسمی برای پایان این برنامه، هنوز حمایت های رسانه ای و مردمی از نود و عادل فردوسی پور ادامه دارد. در هفته گذشته در چند استادیوم که بازی های لیگ برتر در آن برگزار می شد تماشاگران بنرهایی در حمایت از فردوسی پور به همراه خود به ورزشگاه آورده بودند. بازیکنان تیم های مختلف هم در پایان بازی های خود در هفته گذشته در مصاحبه های شان از عادل فردوسی پور حمایت کردند و خواهان بازگشت او و برنامه اش شدند. اما این پایان کار نیست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)