فرمانده کل ارتش فرمان آماده باش داد - حامیان ولایت

حامیان ولایت ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۴:۱۰

فرمانده کل ارتش فرمان آماده باش داد

فرمانده ارتش درخصوص تهدیدات دشمن گفت: تهدیدات امروز جدی است البته این تهدیدات در ابتدای کار زمینی نخواهد بود اما نیروی زمینی به عنوان محور همه عملیات ها باید با این وجود آمادگی خود را حفظ کند. همه نیروها باید یگان های خودشان را با تفکر شب حمله ای آماده کنند و بازی جنگ را دائما تمرین کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)