حجم ورودی پرونده به دستگاه قضایی بالاست - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۰:۳۸

حجم ورودی پرونده به دستگاه قضایی بالاست

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با تشریح سیاست های جدید قوه قضائیه، گفت:حجم ورودی پرونده به دستگاه قضایی بالاست و می توان با تشکیل کمیته کاهش ورودی در هر شهرستان، برخی از دعاوی را به دستگاه هایی سوق داد که قابلیت رسیدگی به این دعاوی را دارند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)