نامه سرگشاده یک ناشر به روحانی - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۶

نامه سرگشاده یک ناشر به روحانی

آقای رئیس جمهور! جای شما نمایشگاه کتاب خیلی خالی بود برای یادگرفتن از مردم؛ برای اینکه دوباره رسم اداره سرزمین این مردم را از نو یادآوری کرد.چیزهایی می شد اینجا از مردم سرزمینمان آموخت که برای روزهای پر التهاب پیش روی کارساز بود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)