یک مرد در اهواز خودکشی کرد - جماران

جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۰

یک مرد در اهواز خودکشی کرد

آتش پاد علی تراب پور دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:متاسفانه این فرد در رودخانه کارون غرق شد و جستجو برای یافتن جسد آن توسط غواصان سازمان آتش نشانی اهواز در رودخانه کارون مقطع اهواز همچنان ادامه دارد. وی گفت: تا کنون جسد این فرد یافت نشده است اما نیروهای امدادی و غواصان سازمان آتش نشانی تلاش خود برای یافتن جسد وی را ادامه خواهند داد. وی علت و انگیزه این خودکشی را نا معلوم دانست و گفت: عموما این خودکشی ها مسائل مالی و یا روحی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)