# نباید_ ببازی - همشهری

همشهری ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۴

# نباید_ ببازی

پرسپولیس فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با عنوان نایب قهرمان قاره آغاز کرد؛ بهترین تیم غرب که با شکست مقابل کاشیما به قهرمانی نرسید و باعث شد جام از تهران به ژاپن برود. از همین رو انتظار می رفت تیم برانکو برای سومین سال متوالی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بالا بیاید و حریفی سرسخت برای سایر مدعیان باشد اما تا به امروز اوضاع برای قرمز های ایران خوب پیش نرفته است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)