ویسی: اگر یک دشمن یا دزد هم بودم 2 ماه به من مهلت می دادند/ با پول طلبم الان نمی توانم یک ماشین هم بخرم!- اخبار ورزشی – همسو نیوز - همسو نیوز

همسو نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۶:۵۴

ویسی: اگر یک دشمن یا دزد هم بودم 2 ماه به من مهلت می دادند/ با پول طلبم ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان با حکم قضایی به دنبال تخلیه منزلی در اهواز است که ویسی و خانواده اش در آن سکونت دارند. این در حالی است که گفته می شود این خانه برای گروه ملی است. نکته مهم اما این است که عبدالله ویسی صورتجلسه ای در اختیار دارد مبنی بر اینکه تا زمان دریافت مبلغ طلبش از باشگاه استقلال خوزستان، حق دارد در منزل تعیین شده، سکونت داشته باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)