حالت اینترنت اکسپلورر داخل اپلیکیشن اِج - ایستنا

ایستنا ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۳

حالت اینترنت اکسپلورر داخل اپلیکیشن اِج

مایکروسافت اعلام کرد در نسخه Build 2019 حالت ویژه اینترنت اکسپلورر را داخل Edge وارد کرده است. دلیل این کار نرم افزار سازمانی گزارش گیری مالی است که در سال 2005 بر اساس اینترنت اکسپلورر تعریف شده و با سیستم اج سازگاری ندارد. ازآنجایی که مایکروسافت، اینترنت اکسپلورر / IE را نابود کرده، بسیاری از کاربران انترپرایز را دچار مشکل گزارش گیری کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)