فیلم کامل سخنان روحانی در سالگرد خروج آمریکا از برجام - روزنامه جوان آنلاین
فیلم کامل سخنان روحانی در سالگرد خروج آمریکا از برجام
سایر منابع:
سایر خبرها
مردم کرمانشاه در حمایت از بیانیه شورایعالی امنیت ملی راهپیمایی کردند
آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و مرگ بر منافق از دیگر شعارهایی بود که مردم کرمانشاه امروز در راهپیمایی ضد استکباری سردادند. نظیر این مراسم در همه شهرستان های استان کرمانشاه پس از اقامه نماز جمعه امروز برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، هجدهم اردیبهشت 98 که مصادف با خروج آمریکا از توافق هسته ای در سال 2018 میلادی بود در واکنش به این اقدام
محورهای خطبه های نماز جمعه شهرهای استان بوشهر
در مقابل آمریکا و اروپا دارای مستند قانونی و حقوقی است و هیچ مغایرتی با متن توافق هسته ای ندارد. به گزارش ایرنا ، حجت اسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نمازجمعه برازجان افزود: بدون شک در صورتی که طرف اروپایی طی 60 روز آینده اقدامی فوری، عملیاتی و تضمین شده قاطعانه در راستای حفظ منافع ایران در برجام صورت ندهد جایی برای مصالحه با آنها باقی نمی ماند. وی گفت: دشمن با سند 2030 تلاش می کند
روانچی: چرا ترامپ میز مذاکره را ترک کرد؟/ در یک سال گذشته منتظر پاسخ عملگرایانه اروپا بودیم
درباره اقدام متقابل اخیر آن مبنی بر کاهش سطح تعهدات برجامی خود تشریح کرد و گفت: آن چه برای ما اهمیت دارد، منافع ملی ایران است. ما به سهم خود در برجام پایبند بوده ایم. این توافق، کمابیش توافقی متعادل بوده است و هنگامی که دولت آمریکا از این توافق خارج شد، به این تعادل تا حد زیادی آسیب وارد شد. وی در این باره افزود: اروپایی ها به ما گفتند که برای خروج از توافق هسته ای عجله نکنیم و ما هم
امام جمعه گرگان: ایستادگی در برابر خواسته های دشمنان موفقیت و پیروزی است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه گرگان اظهار داشت: هفته گذشته هفته هلال احمر بود که این گروه فلسفه وجودیش خدمت است و در شرایط سخت به کمک مردم می آیند که امیدواریم همه ما اهل احسان باشیم چرا که این صفات انسان های بزرگ است. وی عنوان کرد: در هفته گذشته رئیس جمهور و شورای امنیت ملی در برابر برجام موضع گرفتند و آمریکا این قرداد بین
قطع نامه راه پیمایی: لزوم خروج از برجام و توقف کامل تعهدات در صورت تداوم عهدشکنی اروپا
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تهران پرس، نمازگزاران اولین جمعه ماه مبارک رمضان، پس از برگزاری راهپیمایی سراسری علیه بدعهدی آمریکا و غرب و در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی تاکید کردند: با توجه به بی اثر شدن معاهده برجام و اثبات چندباره بدعهدی طاغوت اعظم و غیرقابل اعتماد بودنِ کشورهای اروپایی، تقویت بنیه اقتصادی کشور با رونق تولید و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی، توقف کامل اجرای یک طرفه تعهدات
درخواست مرکل از ایران برای اجرای برجام
خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای با ایران و بدعهدی طرف های دیگر برجام به ویژه کشورهای اروپایی، سرانجام صبح روز گذشته حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به این گونه اقدامات، از توقف فروش مازاد اورانیوم غنی شده و آب سنگین خبر داد. بر این اساس، ایران محدودیت های مربوط به ذخیره سازی آب سنگین و اورانیوم غنی شده را رعایت نخواهد کرد. در عین حال، ایران تهدید کرده است که در مرحله بعد (پس از اتمام مهلت 60 روزه به اروپا برای اجرای تعهدات بانکی و نفتی خود)، توقف بخش های دیگری از توافق هسته ای را در دستور کار قرار خواهد داد. ...
روحیه انقلابی عامل عزت و اقتدار ما در برابر استکبار جهانی است
سرعقل آورد اما در این مدت هیچ اتفاقی صورت نپذیرفت. وی با بیان اینکه در سالگرد برجام اقدام قاطعی از سوی ایران صورت گرفت، افزود: این اقدام مطابق با بند 26 و 36 توافق نامه هسته ای حق ایران و منطبق بر سند برجام است. آیت الله میرعمادی تصریح کرد: بر اساس بندهای این توافق نامه ایران حق دارد تعهداتش را به صورت کلی یا جزئی کم کند که هم اکنون دو مورد از تعهدات کاهش یافته است.
هراس رژیم صهیونیستی از تصمیم برجامی ایران
ابراز نگرانی کرده بودند که احتمالاً ایران با خروج از توافق هسته ای یا حداقل کاهش تعهدات ذیل برجام به فشارهای رو به رشد واشنگتن علیه تهران واکنش نشان خواهد داد. این منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند که احتمال می رود ایران تحت فشارهای فزاینده آمریکا در یک حد محدود، غنی سازی اورانیوم را از سربگیرد. روز چهارشنبه، حسن روحانی رئیس جمهور ایران اعلام کرد که اگر در مهلت
برگزاری راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت
خروج آمریکا از توافقنامه هسته ای، ایران هم مقتدرانه به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی برجام را آتش بزند، اینک ضمن اعلام حمایت از بیانیه اخیر شورای عالی امنیت ملی در راستای احقاق حقوق حَقّه ملّت ایران و ضرورت توقف فوری تمامی تعهدات برجامی بدون اکتفا به موادی از آن با بانگ رسای توحیدی الله اکبر - خامنه ای رهبر- مرگ بر آمریکا اعلام می نمائیم: 1 - ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند امام
اولتیماتوم ایران به طرف های برجام عاقلانه و مدبرانه است
به گزارش خبرگزاری همسو نیوز سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با اشاره به تصمیم اخیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس جمهور ایران مبنی بر امتناع از انجام برخی تعهدات داوطلبانه برجامی اظهار کرد: تصمیم اخیر و اولتیماتوم ایران به کشور های طرف برجام عاقلانه و مدبرانه است. نورمفیدی اضافه کرد: علی رغم خروج آمریکا از برجام متعهد بودن ایران به مفاد این معاهده بین المللی حدود
اقدام قانونی ایران در بیانیه شورای عالی امنیت ملی بر اساس بندهای 26 و 36 برجام
، اظهار داشت: اقدام صورت گرفته در بیانیه شورای عالی امنیت ، کاملاً حقوقی و قانونی و بر اساس بندهای 26 و 36 برجام صورت گرفت. این اقدام می توانست سال گذشته پس از خروج آمریکا از برجام صورت بگیرد که با تأخیر و با حوصله ورزی فراوان انجام شد. حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: گام برداشته شده یک گام انقلابی برای تقویت عزت و اعتبار ایران اسلامی بود، امیدوارم از این دست گام ها باز هم
کار شورای عالی امنیت شجاعانه بود
بین المللی را زیر پا گذاشته است و اروپاییان مدعی که حتی عرضه این را هم ندارند که برای کشورشان تصمیم بگیرند، اخیرا هم بحث های متعدد پیش آمد و رسید به جایی که شورای عالی امنیت ملی کار شجاعانه ای انجام داد و 60روز زمان برای کشورهای عضو برجام برای اجرای تعهدات وقت تعیین کرد که از این تصمیم حمایت می کنیم. وی افزود: آقایان اروپایی اگر عرضه دارند پای کار بیایند و اگر هم عرضه ندارند ما قرآنی
در شرایطی مثل جنگ احزاب قرار داریم / این دیو عربده کش، رئیس جمهور کم خرد امریکا را با تدبیر از صحنه خارج ...
داده است. حاج علی اکبری عنوان کرد: خروج از معاهده های بین المللی از نمونه این موارد است. رئیس جمهور آمریکا اخیرا ادعا کرده از وقتی من از برجام خارج شدم هرهفته در خیابان های تهران اغتشاش است و ادعای اینکه فروش نفت ایران را به صفر می رسانیم؛ این ها رفتارهای غیر عادی است. هندسه قدرت در جهان به نفع مقاومت و جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در حال تغییر است و نمونه آن را در ونزوئلا می توانید
روس اتم: به تعهدات خود در برجام پایبند هستیم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس شرکت دولتی روس اتم روسیه درباره برجام اعلام کرد که این شرکت به تعهدات خود پایبند است. به گزارش ایرنا، آلکسی لیخاچف رئیس روس اتم در پاسخ به این سوال که آیا رویدادهای اخیر پیرامون توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام بر طرح های اتمی در این کشور تاثیر می گذارد، اظهار داشت: روسیه همواره به تعهدات خود پایبند است. روسیه و ایران
مردم دامغان از بیانیه شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند
به گزارش ایرنا، راهپیمایی مردم دامغان همزمان با سراسر کشور، در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در اعلام حمایت از اقدامات ایران در برابر بدعهدی های غرب و آمریکا از مصلی امام خمینی (ره) تا میدان امام (ره) این شهر انجام شد. راهپیمایان دامغان در این آیین، با حمل پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر ترامپ و تصاویر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواستار اجرای تعهدات برجام شدند.
اروپا باید از آمریکا فاصله گرفته و به سمت ایران بیاید / مردم حاضرند هزینه عزت را بدهند اما سوء مدیریت را ...
قانونی و مبتنی بر بندهای 26 و 36 توافقنامه برجام صورت گرفته است. وی اظهار داشت: اقدام اخیر تهران می توانست سال گذشته و بعد از خروج آمریکا از برجام صورت گیرد ولی با تأخیر و حوصله فراوان انجام شد اگر چه اقدامی اولیه و حداقلی است اما گامی مهم و انقلابی برای حفظ منافع ملی و تقویت مقاومت ملت ایران محسوب می شود. امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: ان شاءالله گام های بعدی با زمانبندی
برجام تجربه تلخی است که باید از آن درس گرفت
خوشحال می شوند لذا اگر صبر کنید شگرد های و توطئه های آنان به شما آسیبی نمی رساند و بهترین معیار در این راستا رعایت تقوای الهی است. وی افزود:بعد از خروج گستاخانه آمریکا از برجام به انتظار و پایبندی اروپایی ها ماندیم، اما آنان نیر وعده سرخرمن دادند. امام جمعه ایلام بیان کرد:اقدام امیدوار کننده شورای عالی امنیت ملی حداقل واکنش در مقابل عهدشکن های آمریکا و اروپاست در حالی که
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی: تصمیم جدید ایران به صورت مرحله ای و بدون وقفه پیگیری خواهد شد
آفتاب نیوز : کیوان خسروی، سخنگوی شورای عالی امنیت ملی در خصوص تصمیم اخیر برجامی ایران گفت: دیپلماسی، نبرد اراده ها برای دستیابی به حداکثر منافع است. مذاکرات هسته ای مسیری در دیپلماسی برای دستیابی به منافع متوازن بر اساس قاعده برد-برد بود. هرچند قرار بود برجام تامین کننده این هدف باشد لیکن آمریکا با خروج از این توافق بین المللی و اروپا با حرکت در حاشیه رفتار غیر قانونی آمریکا و وقت کشی که
مردم ایران محکم در مقابل دشمن ایستاده اند
همچنان در توافق برجام باقیمانده است تا تبعات خروج امریکا از برجام را دیگر اعضا ی برجام جبران کنند که متاسفانه این چنین نیست وخویشتن داری مردم ایران بی پاسخ مانده است. امام جمعه ریگان با اشاره به بیانیه شورای امنیت ملی اظهار کرد: در این بیانیه امده است به کشور های باقیمانده در برجام 60 روز فرصت داده شده است تا تعهدات خود به ویزه در حوز های بانکی و نفتی را عملیاتی کنند وچنانچه مطالبات
ایستادگی در برابر استکبار با عمل به قرآن/در ماه رمضان از خرج های اضافی پرهیز شود
حقوق بشر داشته و ادعایشان گوش فلک را کر کرده است، انتظار داریم تا این رژیم را به عنوان متجاوز جنگی اعلام کند. امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: گروه های مقاومت جز مقابله چاره ای ندارند ولی یقین بدانند که طبق وعده الهی پیروزی نهایی حاصل خواهد شد. وی در ادامه به سالگرد خروج یک جانبه و نامشروع آمریکا از توافق بین المللی برجام اشاره کرد و گفت: در 18 اردیبهشت ماه سال گذشته ترامپ به
واکنش معاون سپاه به پیشنهاد مذاکره ترامپ
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز ، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در باره اظهارت اخیر ترامپ گفت: مذاکره ای با آمریکایی ها انجام نخواهد شد و آمریکایی ها هم جرأت اقدام نظامی علیه ما را نخواهند داشت. وی افزود: ترامپ فکر می کرد با تحریم ها و فشارهای جدیدی که آمریکا پس از خروج از برجام بر جمهوری اسلامی تحمیل می کند، ایران دچار نوعی به هم ریختگی داخلی می شود و در نهایت به مذاکره و گفت گو
ابزارهای قدرت ایران، آمریکا را به وحشت انداخته است / اروپایی ها از اذناب آمریکا و پیمان شکن هستند
اظهارات خود در خطبه دوم به پیامی که به طرف های برجام داده شد اشاره کرد و گفت: طرف های مقابل به دنبال توطئه می گشتند تا به بهانه هسته ای به این مردم فشار وارد کنند که توافقی با ما امضا کردند، اما کارشکنی های زیادی کردند و نقض پیمان کردند ولی ما پایبندی خود را همچنان نشان دادیم. وی با بیان این که بعد از خروج آمریکایی ها از برجام اروپایی ها می گفتند که بر پیمان خود پابرجا هستند، اظهار کرد: آن
تهرانی ها تعلل غربی ها در اجرای تعهدات خود در برجام رامحکوم کردند
به گزارش خبرنگار مهر ، بعد از نماز جمعه امروز و هم زمان با اولین جمعه ماه مبارک رمضان تظاهرات مردمی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی و محکومیت تعلل غربی ها در اجرای تعهدات خود در مورد برجام با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان های استان تهران با شکوه خاصی برگزار شد. گفتنی است، در ورامین راهپیمایان در طول مسیر راهپیمایی از مصلی نماز این شهر تا گلزار شهدای سید فتح الله با سر دادن
مردم استان سمنان از بیانیه شورای عالی امنیت ملی حمایت کردند
خود با ایران اسلامی بار دیگر خروج یک طرفه آمریکا از برجام و نقض تعهدات این کشور را محکوم کردند. حاضران در این راهپیمایی اعلام داشتند که اگر غرب و آمریکا بنای ناسازگاری با ایران اسلامی گذاشته باید بداند که مردم این کشور با ایمان و اعتقاد و ایستادگی و پشتیبانی از ولایت فقیه و آرمان های شهدا و امام راحل (ره) برجام را به آتش خواهند کشید. مردم استان سمنان امروز بار دیگر آمدند تا به
برجام مشکلات کشور را رفع نکرد/ آمریکا قادر به حمله نظامی نیست
به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی در نخستین خطبه های نماز جمعه ماه رمضان سال 98 شاهرود به میزبانی مصلای پیامبر اعظم ( ص) این شهر ضمن اشاره به بیانیه شورای امنیت ملی مبنی بر توقف تعهدات اروپا از برجام، بیان کرد: دل خوش کردن به کشورهای غربی برای حل مشکلات ایران اشتباه است و ما تاکنون از آمریکا و اروپا عمل به تعهدی را ندیدیم. وی با بیان اینکه برجام با فراز و نشیب های بسیاری که
تکیه بر توان داخلی تنها راه گذر از تنگناهای موجود است
به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین به پیام تظاهرات مردمی به غربی ها و آمریکایی ها اشاره کرد و افزود: غربی ها با این مهلت 2 ماهه می دانند، دیگر دوران صبر و حوصله ملت ایران و نظام اسلامی به پایان رسیده است و در صورت عمل نکردن به تعهدات خود در برجام، ملت ایران گام های بعدی را بر خواهد داشت. امام جمعه موقت ورامین افزود: آمریکایی های مستکبر
کاهش تعهدات ایران و مواضع طلبکارانه اروپا
تاکید کرده، بیانیه امروز اتحادیه بیانگر این است که چرا برجام به اینجا رسیده است؛ ایالات متحده یک سال است برای اروپا – و بقیه دنیا - قلدری کرده و اتحادیه اروپا تنها می تواند ابراز تاسف کند.اتحادیه اروپا به جای آنکه از ایران بخواهد که به طور یکجانبه به یک توافق چندجانبه پایبند باشد، باید به تعهدات خود از جمله عادی سازی مناسبات اقتصادی عمل کند. با این حال روز مهلت 60 روزه اروپایی ها به شماره
پیش بینی فارن افرز از واکنش ایران به فشارهای جدید ترامپ
به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایرنا، نشریه فارن افرز ، رسانه رسمی اندیشکده آمریکایی شورای روابط خارجی موسوم به CFR، صنم وکیل ، کارشناس ارشد برنامه خاورمیانه و شمال آفریقا در اندیشکده انگلیسی چتم هاوس (Chatham House) در واکنش به کاهش تعهدات ایران در ذیل توافق هسته ای ایران و غرب برجام در این مقاله با عنوان هنر توافق جدید با ایران می نویسد: یک سال قبل، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا به دلیل اینکه
امام جمعه موقت تهران: اروپا در معرض آزمونی بزرگ است
حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران افزود: شورای عالی امنیت ملی اقدامی متقابل با بدعهدی های آمریکا و کم کاری دولت های اروپایی انجام داد که این اقدام قانونی و مقتدارانه بود. وی افزود: این اقدام می توانست سال گذشته پس از خروج آمریکا از برجام انجام شود اما با تاخیر و حوصله ورزی فراوان صورت گرفت. امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: اقدام
وعده های توخالی دشمنان نشان از خیانت و فریبکاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: بیانیه شورای عالی امنیت ملی گرچه دیر بود اما پاسخ مناسبی بود تا دشمنان استکباری و آمریکا بدانند ابتکار عمل به دست ملت ایران است و یک سال بدعهدی پس از خروج آمریکا از برجام کشورهای اروپایی اقدام عملی در حفظ برجام نداشتند. امام جمعه سیرجان تحریم مس و آهن را خلاف تعهدات برجام دانست و گفت