افزایش تولید خرما در کرمان - باشگاه خبرنگاران

باشگاه خبرنگاران ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۷

افزایش تولید خرما در کرمان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: امسال بیش از 170 هزار تن محصول خرما از نخلستانهای شمال استان برداشت شد که در مقایسه با سال گذشته حدود 16 درصد افزایش را نشان می دهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)