انتقاد رئیس سازمان نظام پزشکی از تمسخر پزشکان در رسانه ملی - سلامت نیوز

سلامت نیوز ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۶

انتقاد رئیس سازمان نظام پزشکی از تمسخر پزشکان در رسانه ملی

سلامت نیوز :رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در نامه ای به رئیس رسانه ملی، نسبت به پخش برنامه ای که در آن جامعه پزشکی مورد تمسخر قرار گرفته است، به شدت گلایه و اعتراض نمود. به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمدرضا ظفرقندی، در این نامه خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما، عنوان داشته است؛ در روزهای اخیر در یکی از برنامه های شبکه یک سیما مجریان بی نزاکت برنامه هزل، طعنه و تمسخر جامعه خدوم پزشکی را به نهایت رساندند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)