تیام 4 ساله را پس از ربودن مجبور به گدایی کردم/روسری ام را کشید منم هُلش دادم در آب غرق شد/ مشغول مصرف شیشه بودم که آن بچه مزاحمم شد - باشگاه خبرنگاران

باشگاه خبرنگاران ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۲:۲۰

تیام 4 ساله را پس از ربودن مجبور به گدایی کردم/روسری ام را کشید منم هُلش ...

زن 40 ساله که به اتهام آدم ربایی و قتل کودکی در رودخانه جاجرود بازداشت شده بود به تشریح ماجرا پرداخت. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، مریم زن 40 ساله معتادی است که 25 اردیبهشت امسال پس از ربودن پسر چهار ساله ای به نام تیام در شرق تهران او را به رودخانه جاجرود برد و باعث غرق شدن او شد. متهم که با دستور واحدی، بازپرس شعبه 11 دادسرای جنایی تهران بازداشت و برای ادامه تحقیقات به دادسرا منتقل شد، گفت: برای گدایی کردن تیام را که پسر یکی از آشنایانمان بود، ربودم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)